Prezentacija mojih logo dizajna na mock up slici jastuka



MOJ DIZAJN LOGA
Prezentacija mojih logo dizajna na jastucima

Zdravo svima! Ja sam Aleksandra! :D
Ja se bavim dizajnom loga, ako vam treba logo za vas Blog ili za instagram profil koji se bavi online prodajom (sminka,odeca, nakit, rucni unikatni radovi.....) , mozete mi poslati poruku na mom instagram profilu @blog_zlatokosa!

Ako zelite da vidite moj dizajn loga, pogledajte slike u ovoj blog objavi i takodje posetite link ispod ovog teksta, da biste saznali jos informacija koje su vezane za moje dizajn usluge za vas instagram poslovni profil ili blog:
 https://ladyaleksandraworld.blogspot.com/2021/02/moje-usluge-lady-aleksandra-design.html 
 




















 

Ukoliko vam se moj dizajn loga svidja, i ako zelite da vam ja napravim logo mozete mi poslati poruku na mom instagram profilu @blog_zlatokosa! 
Za vise informacija posetite ovaj link:
 https://ladyaleksandraworld.blogspot.com/2021/02/moje-usluge-lady-aleksandra-design.html 

Comments

Pogledajte moje najpopularnije objave! :D