Idi tamo dokle ti pogled dosize, kada stignes tamo gde si hteo, vidi dalje gde ces krenuti!

Zasto sam otvorila blog?👄💗😃





Meni mama uvek kaze da ja sam umetnicka dusa i da sam to nasledila sa njene jermenske strane! Ja sam polu Srpkinja polu Jermenka, a jeremni su prave umetnicke duse u to sam i sama uverila! Pre jedno dve godine isla sam u Jerevan i nema gde nisam isla! Ne znam koliko ljudi znaju gde se nalazi Jermenija, ali svako ko je bio tamo odusevio se! Moj boravak u Jerevanu je bio super i jako zanimljiv, bio zanimljiv u tom smislu da sam osetila neki deo sebe koji nisam osecala u Beogradu. Sto bi se reklo "krv nije voda".

Ono sto ja hocu da kazem jeste to sam ja uverila u mamine reci da ja sam stvarno bas povukla na tu jermensku stranu, da sam prava umetnicka dusa. U Jerevanu sam videla dosta lepe umetnosti, esteika je kod njih na prvom mestu! Graficki dizajn im je takodje super, svako pakovanje slatkisa ili neki konjak ima lepo pakovanje! Cak sam i sacuvala neke kesice od cokoladica koje sam tamo jela, zato sto kesice i papiri lepo izgledaju! Jermeni dosta vode racuna o umetnosti, pa takva sam i ja! Sve mora da bude lepo ukraseno i dekorisano, pazi se na svaki detalj. A umetnicke duse su takodje i dobrog srca!

 Od malena sam crtala i  slikala i isla sam jedno vreme na vajanje, pa sam kasnije upisivala i umetnicke skole! Crtanje i stvaranje je uvek bilo jace od mene! Imala sam periode kada nisam crtala i nesto stvarala i osecala sam se jako prazno! Ali kada je dosao period kada sam se vratila tome, ja sam se osecala ispunjeno! Mene umetnicko stvaranje ispunjava iznutra! I to je najbitnije u zivotu, da radite stvari koje vas ispunjavaju!

 Kada sam bila mladja nisam znala sta znaci to '' da treba da radim nesto sto me ispunjava''  kao sto sada znam sto to znaci, i verujem da cu kasnije tokom zivota nauciti jos vise sta to znaci! Ali dobro, ja sam trgla na vreme! Jel znate onu emisiju "Nikad nije kasno" na Prvoj , gde se prijavljuju ljudi koji zele da se bave pevanjem a imaju od 40 godina pa navise? Ja kad se setim te emisije i te recenice koja nosi jaku poruku, shvatim da sam ja mlada osoba koja sebi zeli da se trgne na vreme!

Sta znaci to "raditi nesto sto vas ispunjava iznutra"? Da biste otkrili sta je to sto vas ispunjava iznutra morate da otkrijete sta je to sto zaista volite da radite i cemu se uvek vracate? Kod mene je u tom slucaju bila umetnost! Pa zato sam i posle nekog vremena kada sam postala zrelija otvorila i  moj blog! Naravno da sam i ja bila u fazonu:

- "Ko ce mene da prati"

"Imacu malo pratilaca"

Ali zapravo, iskrena da budem desilo mi se sasvim suprotno! Kada sam otvorila moj prvi Instagram profil na engleskom pratioci su samo rasli, dobijala sam veliki broj lajkova kao i poruka od stranaca da su odusevljeni mojim radom i mojom umetnoscu! Kako je vreme prolazilo videla sam zapravo da je otvaranje Instagram profila prava stvar za mene! Ima ona poznata recenica "Nikad ne znas dok ne pokusas!" ili "Idi tamo dokle ti pogled dosize, kad stignes tamo gde si hteo vidi gde ces dalje krenuti!".

Od ove dve recenice bih izdvojila ovu recenicu: "Idi tamo dokle ti pogled dosize, kad stignes tamo gde si hteo, vidi gde ces dalje krenuti!" Izdvojila sam ovu recenicu zato sto se najvise pronalazim u njoj! Hocu da kazem da sam ja zapravo postala hrabra zato sto sam prelomila i poslusala mamu i otvorila blog! Oduvek znala da cu biti umetnik! 

Pored tog stranog profila, u jednom trenutku mi se probudila zelja da imam i srpski Instagram profil za druzenje sa srpskim blogerima i za prodaju! I tako je i bilo moj drugi profil se zove @blog_zlatokosa. Zlatkosa, zato sto imam zlatnu kosu, to ime mi je bas zvucalo orginalno i jedina sam Zlatokosa na Instagramu!  Mama me je u jednom trenutku zbog moje zlatne plave kose nazvala Zlatokosa, pa se meni to svidelo i ja sam prosto zelela da profil nazovem Blog Zlatokosa!

Otvaranjem bloga i izlaskom iz moje zone komfora, otvorila sam sebi nova vrata u zivotu! Otkrila sam nove stvari  i pocela sam da razmisljam o sebi na drugaciji nacin, dobila sam novi stav o sebi. Dala sam sebi vetar u ledja da letim sa svojim krilima, i da otvoreno delim svoju umetnost na drustvenim mrezama! Ipak zivimo u 21. veku, otvaranje samo jednog profila na Instagramu na kome neko zeli da podeli svoju umetnost, daje osobi mogucnost da bude primecena i da izadje iz svoje zone komfora i da prosiri svoje vidike!

Nije bitno kojom temom zelite da se bavite na svom blogu,koliko je zapravo bitno da to mnogo volite i da vas prosto nesto tera da gurate vasu pricu napred!

P.S. Lady Aleksandra Design 👄

Comments

Pogledajte moje najpopularnije objave! :D