Chinese New Year 2021

 Chinese New Year

Slike koje se nalaze u ovoj blog objavi sam napravila jos prosle godine, ali mi je dugo trebalo da ih objavim. Ali evo, moje slike su dosle na red da ih sada objavim u ovom blog postu. Razlog tome je Kineska Nova godina, tj. bolje da kazem setila sam se mojih slika upravo zbog Kineske Nove godine.😄

 Redovno sam na TikToku, pa mi je inspiracija za ove slike dosla uz pomoc TikToka. Dobila sam ideju da se slikam sa mojom lepezom sa kineskim znakovima i da kasnije sa mojim slikama napravim kolaze. S obzirom da mi je lepeza ispisana kineskim znakovima, moja inspiracija za kolaze su bila Kina i Japan. Imala sam neku zamisao u glavi kakve slike sam zelela da napravim, pa sam na osnovu moje zamisli pustila sebi masti na volju i potrudila sam se da nadjem odgovarajuce slike da bi napravila to sto sam htela! 😄

Za pozadinu mojih kolaza koristila sam slike kao sto su slike sa crvenim i zutim svetlecim lampinjonima, neizostavni deo su i slike sa tradicionalnim ilustracijama Kine i Japana. Da bi slike bile efektnije koristila svetlece efekte! 😄














Comments

Pogledajte moje najpopularnije objave! :D