MOJE USLUGE - Lady Aleksandra Design! 🎨

 LADY ALEKSANDRA DESIGN-  NUDI VAM SVE U VEZI DIZAJNA ZA VAŠ BIZNIS INSTAGRAM PROFIL!

Nakon dosta vremena od kako se bavim dizajnom, došlo je vreme da ja dizajniram za vas! 😃♥️



Dizajniram vizuelni identitet za vaš biznis Instagram profil! Pogledajte moje slike i informišite se o svemu! 

Ako želite da ja budem vaš dizajner za vaš biznis profil na društvenim mrežama poput Instagrama i Facebook-a i šta vam još zatreba za potrebe vašeg biznisa na društvenim mrežama javite mi se u DM na mom Instagram profilu @blog_zlatokosa!😃




Ako želite da imate lep profil koji privlači pažnju na prvi pogled! Ako želite lepo oranizovan profil sa lepim vizuelnim identitetom i lepim dizajnom za vaš biznis Instagram profil...Možete mi se javiti da saradjujemo! Stojim vam na usluzi! 😃















Pravim logo za vaš biznis Instagram profil! 😃


Pravim Instagram highlight naslovne slike! 😃

CAROUSEL OBJAVE!


Da li vidjate na drugim profilima spojene slike u jednoj objavi koje su povezane nekim tekstom, pozadinom ili stikerom i koje prosto nateraju osobu da pogleda celu objavu? Takve objave se nazivaju carousel objave. To su dugačke objave koje sadrže neki tekst i slike kao način prezentacije za prodaju nekog proizvoda ili to može da bude objava koja sadrži neke korisne informacije o temi kojom se bavi taj profil. 😃
Ako volite takve objave i ako želite da vam ih neko napravi, stojim vam na usluzi da saradjujemo za vaš vizuelni identitet na vašem Instagram profilu! 😃

PUZZLE OBJAVE IZ DELOVA!



















Comments

Pogledajte moje najpopularnije objave! :D