"No one is you and that is your power! "

 Kako sam ja zavolela moju visinu!💗



Ja sam devojka koja je mnogo visoka, i kojoj mama uvek govori da je kao manekenka! Ovako zelim da pocnem moj tekst, sa lepim recima od moje mame! 😀
Ja sam devojka koja je visoka 1,85cm, mojom pricom zelim da inspirisem i da motivisem sve visoke devojke da vole svoju visinu! Ako ovaj tekst bude citala neka visoka devojka, zelim da ostavi komentar ispod mog teksta!😀💗
Kada sam bila u pubertetu i kada sam krenula da rastem, bila sam jedna od najvisljih u razredu! Sto sam vise rasla to me je vise nerviralo. Zbog moje visine sam u srednjoj skoli uvek na kastinge za nova lica za neku modnu agenciju koja bi objavila oglas na godisnjem nivou. Isla sam na te kastinge zato sto sam osecala da tamo treba da idem i da to probam, svaki put kad bi prosla neki kasting moje samopouzdanje bi se povecalo!
 Kada sam zavrsila srednju skolu, doslo je vreme da krenem na faks, i mama mi je dala pare da kupim sebi nove cizme. Ja sam odlucila da ispunim sebi zelju i da kupim sebi cizme na stiklu i da se pravim vazna svaki put kad se pojavim sa njima dok setam! Pa tako je i bilo, ja sam sebi uzela nove cizme, i samo krenula da setam Beogradom. Ja volim da setam, pa sam moje duge setnje po Beogradu iskoristila da mastam da setam kao manekenka po gradski ulicama! Iz ljubavi prema setnji i moje zelje da naucim da hodam u stiklama ja sam zavolela moju visinu! I doslo je vreme kada ja rekla sebi: ''Ja volim svoju visinu" i stvarno sam se tako osecala! 😃
Danas kada imam 23 godine meni je moja visina zastitni znak!
Samo bih htela da dodam citat: "No one is you and that is your power."
XOXO 👄 Pozz od vase blogerke Zlatokose, Aleksandre! 💗💘







Comments

Pogledajte moje najpopularnije objave! :D