Inspirativni citati! 💋♥️

INSPIRATIVNI CITATI👄👄

Zdravo svima, pozdrav od mene! Danas je 31. januar i ja kacim moj drugi post na mom blogu Zlatokosa! 😃 Danas sam sredjivala moj blog i popunila sam neke podatke i super se osecam zbog toga kako sam se snasla sa sajtom i opisima na sajtu! Inspirisana mojim opisima za sajt koje sam okacila , dobila sam ideju za moj drugi  blog post. Dobila sam ideju da se moj drugi blog post zove "Inspirativni citati". 
U ovom postu ce se naci inspirativni citati koje sam ja odabrala i koji se meni licno svidjaju. Ipak na svaku temu o kojoj zelim da pisem, treba da gledam iz ugla!
Dezeni koje vidite na slikama, sam ja napravila i dodala sam citate koji su meni zanimljivi i za koje sam mislila da ce i drugima biti inspirativni!👄💖
 
Kada mislite da vam je dan bio bezveze, samo se setite da je sutra novi dan! Svaki dan kada se probudite, dobijete novu energiju koju mozete iskoristit na bolji nacin nego juce! Zato budite pozitivni svaki novi dan, postoji ona poznata recenica da kada hocete nesto da promenite kod sebe, treba da krenete od malih stvari! Tako da za pocetak, pozitivna energija za budjenje dobre volje u sebi da se pokrenete, je sasvim dovoljna da izgurate novi dan!

Poruka za sve osobe zenskog pola: In every women there is a queen!


Budi hrabar/ra! Budi hrabar za ono sto hoces! ''Rizik je pola posla"

Meni mama uvek kaze "Aleksandra gledaj napred"! Pa sam iz toga naucila da uopste nije zabavno ziveti u proslosti. Bolje je svoju energiju usmeriti ka buducnosti i gledati napred! Bolje je gledati napred zato se sto upravo tu krije pozitivna energija za zivot! Mnogo ces se bolje osetiti kada si pozitivan/na i kada imas volje da zivis u sadasnjem trenutku i da svoju energiju usmeris ka buducnosti!




"YOU ARE AMAZING!" nemoj to da zaboravis nikako! Svako je rodjen da bude orginal! Dosadno je kad su svi isti, bas zbog toga se i trendovi menjaju! Opstaju samo osobe sa karakterom, opstaju osobe koje vole sebe i koji ne prate svaki trend koji se pojavi!

"It's ok to dream big!" zato se opusti i izadji iz svoje zone komfora!

Lepota na necijem licu se vidi ako je covek ispunjen iznutra! 

I zadnja poruka za ovaj post i zapravo najbitnija poruka po meni: 
'' No one is you and that is your power!" Budi ono sto jesi, to je i poenta zivota!
XOXO 👄 Pozz od vase blogerke Zlatokose, Aleksandre! 👄


Comments

Pogledajte moje najpopularnije objave! :D